Digitális cégvezetés

Digitális cégvezetés

Telefon: +36 70 708 0181
Email: info@digitaliscegvezetes.hu

Nagyon sok vállalkozás megrendelésekből dolgozik. Ezért fontos az, hogy ezen megrendelések kezelése hatékonyan történjen. Hatékonyság alatt azt értjük, hogy a megrendelések adminisztrálása során maximum annyi dolgunk legyen, hogy a megrendelést rögzítjük, vagy ha a termékünk nem bonyolult, akkor még a rögzítésre is lehet olyan megoldást találnunk, hogy az ügyfeleink maguk rögzítik az igényüket.

  • Rendelések felvétele a legkevesebb adatbevitellel >>>automatikusan kitöltődnek és számítódnak mezők
  • A rendelésről az ügyfél azonnal, automatikus visszaigazolást kap emailben
  • A megrendelés a rögzítést követően automatikusan bekerül egy naptárba, hogy tudjuk, mikor kell teljesítenünk. Akár arra is van lehetőség, hogy ha egy megrendelés tételeit eltérő határidővel kell teljesíteni, akkor minden sor a megfelelő helyre kerül a naptárban. Ez természetesen azt jelenti, hogy nincs szükség a megrendelések összesítésére, sorba rendezésére stb.
  • Igény esetén azt is tudjuk rögzíteni, hogy ha egy megrendelést az ügyfél elvitt, vagy kifizetett stb

Röviden összefoglalva, egy jó program segítségével jelentősen csökkenthetjük a megrendeléseink feldolgozásával kapcsolatos adminisztrációs feladatainkat, csupán annyi dolgunk van, hogy a megrendelést teljesítjük.

Nézd meg a videót!